Męska Strefa Zaburzenia erekcji

Dieta w przypadku zaburzeń erekcji

dieta-w-przypadku-zaburzen-erekcji

Po ukończeniu 50tego roku życia pojawiać się mogą u panów problemy z potencją. Aby zminimalizować ich skutki oraz zapobiec rozrostowi prostaty należy wspomagać się właściwą dietą.

Właściwy sposób odżywiania się stanowi doskonałą formę profilaktyki dotyczącej niwelowania objawów uporczywej andropauzy, czyli okresu męskiego przekwitania. Wystarczy kilka drobnych zmian, by wspomóc pracę swojego organizmu oraz usprawnić jego funkcjonowanie.

Dieta w przypadku zaburzeń erekcji. Ogranicz tłuszcze zwierzęce

Spożywanie nadmiaru tłuszczy zwierzęcych powoduje odkładanie się tzw. blaszki miażdżycowej w naczyniach prącia. Przyczynia się to do jego słabszego ukrwienia, co znacząco utrudnia wzwód.

Aby jak najdłużej cieszyć się seksem zminimalizuj do zera tłuste kiełbasy, wędliny i mięso. Oczywiście od czasu do czasu możesz sobie na nie pozwolić. Staraj się jednak, aby miało to miejsce jak najrzadziej.

Ogranicz również smażenie. Wybieraj potrawy duszone, gotowane lub pieczone w piekarniku bez dodatku tłuszczu.

Jedz więcej ryb, które posiadają kwasy tłuszczowe wielonienasycone obniżające poziom cholesterolu.

Zabójczy cukier

Pozbądź się z kuchennych szafek wszelkiego rodzaju słodkich ciasteczek, batoników oraz cukierków. Zastępuj je świeżymi owocami i warzywami, które są niezwykle bogate w błonnik pokarmowy oraz witaminy i antyoksydanty, spowalniające proces starzenia się naszych komórek. Składniki wykorzystywane do produkcji słodyczy błyskawiczny sposób podnoszą poziom cholesterolu.

Natalia Herzog

Po ukończeniu 50tego roku życia pojawiać się mogą u panów problemy z potencją. Aby zminimalizować ich skutki oraz zapobiec rozrostowi prostaty należy wspomagać się właściwą dietą.

Odstaw używki

Aby polepszyć pracę układu krążenia, który jest odpowiedzialny m.in. za nasze libido odstaw używki. Papierosy, alkohol, nadmiar mocnej kawy wpływają niekorzystnie na odczuwanie popędu płciowego.

Przebywaj również częściej na świeżym powietrzu i uprawiaj sport. Wzmocnisz w ten sposób odporność organizmu oraz usprawnisz procesy metaboliczne.

Jedz mało, ale często

Nie objadaj się! Prawidłowa dieta polega na spożywaniu 4-5 małym posiłków w 3-4 godzinnych odstępach czasu. W ten sposób układ trawienny pobudzany jest do regularnej pracy. Wpływa to na utrzymanie właściwego stężenia cholesterolu we krwi oraz nie obciąża niepotrzebnie organizmu. Dzięki temu czujemy się lekko i sprawnie.
Przyjmowanie większej ilości jedzenia przyczynia się do niepotrzebnego magazynowania tkanki tłuszczowej i wzrostu masy ciała.

Postaw na suplementację

Niestety żyjemy w czasach, w których dostarczanie wszelkich niezbędnych naszemu organizmowi składników okazuje się niemożliwe. Dlatego też powinniśmy głęboko zastanowić się nad odpowiednią suplementacją. Uzupełnianie niedoborów witamin i minerałów powinno stać się naszym nawykiem.

Lepiej zapobiegać niż leczyć – to prawda stara jak świat. Może więc warto wziąć sobie ją do serca?

Natalia Herzog

Komentarze (4)

dario

4 lata temu

dieta ma duży wpływ, odpowiednio dobrana może przynieść dobre rezultaty, tak było u mnie dodatkowo wspomagam się spedrą i efekty widać od razu..

Zostaw komentarz