Konferencja prasowa Soraya

soraya ideal beauty

„WYSTARCZY JEDEN GEST ABYS POCZUŁA SIĘ PIEKNIEJSZA” – pod takim hasłem 13 maja 2016 r. w warszawskim Forcie Sokolnickiego odbyła się konferencja prakosmetyki Soraya Ideal Beautysowa poświęcona najnowszej linii Soraya ”IDEAL BEAUTY”. Jest to linia dedykowana młodym kobietom, która zapoczątkowała nową odsłonę marki. Nowa Soraya jest  bardzo przyjazna kobiecie, bezpieczna, skuteczna i nowoczesna. Marka idzie z duchem czasu. Zmieniła się zgodnie z oczekiwaniami Polek. Odpowiada na najnowsze trendy i zmieniający się świat. Te informacje przekazała w swojej prezentacji  Ewa Wdowińska –  Marketing Manager.

Konferencję poprowadziła, jak zawsze elegancka i dowcipna, aktorka i piosenkarka, Patricia Kazadi.

Na spotkaniu nie zabrakło Dyrektora Zarządzającego Rafała Szczepkowskiego, który przekazał informacje nt. zmian właścicielskich  oraz Dyrektor Marketingu Elżbiety Mudź, wypowiadającej się na temat nowej strategii i kampanii promocyjnych marki.  Gościem był Maciej Obuchowicz, Dyrektor Strategiczny agencji Lemon Sky, który wystąpił jako ekspert opowiadając, jak zmieniają się potrzeby i oczekiwania Polek. Uczestnikom konferencji przedstawiono odświeżone logo i nowe hasło Soraya NAJLEPSZA PRZYJACIÓŁKA MOJEJ SKÓRY .

Tekst sponsorowany

6 KOMENTARZE

  1. Soraya to jedna z najbardziej kreatywnych i wszechstronnych marek kosmetycznych, bardzo często pojawiają się nowe serie kremów, balsamów, maseczek, które są świetnej jakości, a przy tym niewiele kosztują. Firma rzeczywiście idzie z duchem czasu i wsłuchuje się w potrzeby klientek.

  2. Lubię firmę Sorayę. Hasło promujące spotkanie bardzo mi się podoba. Podoba mi się to,że używając kremu marki Soraya czuje się kobieca i ten zapach. Zniewalający. Taki zabierający w kobiecą odchłań na jakiś moment.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ