ii-polish-businesswoman-congres-relacja-z-wydarzenia

W dniach 3-4 października 2014 w Hotelu Gromada Lotnisko mieszczącym się przy ul. 17 Stycznia 32 w Warszawie odbyła się kolejna edycja niezwykłego wydarzenia, jakim był II Polish Businesswoman Congress 2014 zorganizowany przez magazyn Businesswoman & life.

Kongres, który został przygotowany specjalnie dla przedsiębiorczych kobiet, rozpoczął się od wirtuozyjnej gry na skrzypcach elektrycznych, w wykonaniu Magdaleny Szymańskiej, natomiast wydarzenie uroczyście otworzyli: Pani Danuta Hübner, Inese Šuļžanoka – szefowa Łotewskiej Agencji Inwestycji i Rozwoju LIAA, prof. dr hab. Julian Auleytner z Uczelni Korczaka oraz Agnieszka Zabielewicz – Zastępczyni Dyrektora Hotelu Gromada Lotnisko ds. Operacyjno-Handlowych, których pojawienie się podczas wydarzenia wywołało duże zainteresowanie.

II Polish Businesswoman Congres

Pierwszy dzień Kongresu przebiegał pod kierunkiem „Transformacja, nowe podejście do biznesu”, a w panelu dyskusyjnym „Z pasji do sukcesu” mogli Państwo wysłuchać inspirujących wypowiedzi gości specjalnych. Wśród nich znalazły się kobiety sukcesu: Danuta Hübner, Grażyna Piotrowska – Oliwa, Olga Kozierowska oraz Alicja Wojciechowska (twórczyni i współwłaścicielka marki bieliźniarskiej Alles).

W kolejnym panelu ”Pasja jako kluczowy czynnik w prowadzeniu biznesu. Czy sama pasja wystarczy aby osiągnąć sukces w biznesie?” wystąpiła Pani Katarzyna Jagiełło – założycielka Kreacji Marzeń, trenerka, konsultant talentów, life coach.
A następnie Kamila Kubiak – founder and cofounder chouchoulikeme.pl

W części „Prawo”, Pani Mecenas Agnieszka Goźlińska opowiedziała jakie kroki należy podjąć, aby chronić znak towarowy.

Dr Anna Czarczyńska, Dyrektor Centrum Zrównoważonego Rozwoju ALK przedstawiła zgromadzonym gościom raport na temat przedsiębiorczości w Polsce opracowany przez Instytut badawczy GFK oraz Amway. Następnie uczestnicy zostali zaproszeni do wysłuchania wystąpienia Agnieszki Kühl – coacha, międzynarodowego trenera biznesowego w budowaniu strategii salonów kosmetycznych i SPA. Opowiadała ona o tym, jakie narzędzia zastosować, aby zarobić swój pierwszy milion. Następnie Kamila Rowińska, coach, autorka książki „Kobieta niezależna” opowiadała jak zbudować zespół marzeń.

W panelu eksperckim pt. „Dream Team, czyli jak budować skuteczne zespoły pracownicze?” Dr Małgorzata Mitoraj – Jaroszek (Prezes Zarządu McArthur Sp. z o.o. i certyfikowany konsultant ROI) oraz Anna Pietrzak (Dyrektor Naczelny Amway Polska, Litwa, Łotwa i Estonia) dały słuchaczom rady, które z pewnością pomogą podczas budowania zespołów w własnym przedsiębiorstwie.

Inese Šuļžanoka – szefowa Łotewskiej Agencji Inwestycji i Rozwoju (LIAA) zaprezentowała możliwości inwestycji na Łotwie. Lucyna Baca-Lönn, założycielka i dyrektor firmy Graphology Solutions Group omówiła metody grafologiczne w procesie coachingu dla liderów.

Podczas ostatniego cyklu wystąpień, dotyczących franczyzy, Panie:*Magdalena Świętochowska, właścicielka biura RE/MAX Real Estate Consulting w Józefowie oraz współwłaścicielka biura RE/MAX Centrum w Warszawie, *Marta Koziarska-Anders – dyrektor zarządzający Mrs Sporty, Paulina Patelka – regionalny agent ds. rozwoju sieci SUBWAY® w Polsce oraz Irena Rdzonek niezależny dystrybutor produktów MonaVie przedstawiły cztery ciekawe pomysły na prowadzenie firmy w systemie franczyzowym.

Podczas pierwszego dnia II Polish Businesswoman Congress miały miejsce wspaniałe pokazy mody marek: Ennbow, Ona Moda oraz My Saru.

O fryzury modelek zadbali styliści z sieci salonów fryzjerskich Berendowicz & Kublin.

Makijaż przygotowali wizażyści reprezentujący markę kosmetyczną Palladio Beaty Group.

Obuwie do pokazów mody zapewniły marki: Caprice oraz Nina Basco.

W pokazie mody marki Ennbow została wykorzystana biżuteria marki Paulina Potyra.

Magazyn Businesswoman & life